Maksuturvan verkkomaksu

Toimitusehdot

Voimassa 20.11.2015 alkaen

Verkkokauppa

AQVA Finland Oy (y-tunnus 2351337-8) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Maksuturva Group Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti.

Maksuturva Group Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi.

Lue lisää Maksuturva-palvelun käytöstä »

Maksutavat

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Maksun saajana on Maksuturva Group Oy.

eMaksut-maksupalvelun tarjoaa Maksuturva Group Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksuturva Group Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi.

Yhteystiedot:
Maksuturva Group Oy
y-tunnus: 2121703-0
Keilaranta 5
02150 ESPOO
Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00
www.maksuturva.fi

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard, Business Eurocard ja MobilePay)
Kortilla maksaessasi kauppa syntyy asiakkaan ja Maksuturva Group Oy:n välille. Verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä toimittaa tuotteet tai palvelut ja käsittelee mahdolliset reklamaatiot. Maksun saajana näkyy Maksuturva Group Oy, joka myös käsittelee maksutapahtumia koskevat reklamaatiot.
Korttimaksamisen ja Danske Bankin MobilePay-maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Maksuturva Group Oy yhteistyössä Solinor Oy:n ja Bambora AB:n kanssa. Maksuturva Group Oy välittää korttimaksujen sekä MobilePay-maksujen veloitustiedot (debit tai kredit) Bambora AB:lle, jolla on sopimus kansainvälisten korttiyhtiöiden kanssa (Mastercard ja Visa). Korttinumeroita ei tallenneta Maksuturva Group Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Solinor Oy:n toimesta. Solinor Oy on sertifioitu korttiyhtiöiden laatiman kansainvälisen PCI DSS -tietoturvastandardin korkeimman ”PCI DSS Level 1”-turvatason mukaan. Maksuturva Group Oy on oman toimintansa osalta sertifioitu PCI DSS -standardin mukaan.

Laskulla tai erämaksulla ostaminen
Maksuturva Lasku- ja erämaksupalvelu mahdollistaa sinulle turvallisen ja joustavan vaihtoehdon ostostesi rahoittamiseen yhdessä tai useammassa erässä. Lasku- ja erämaksupalvelun luotonantajana toimii Lindorff Invest Oy.

Voit valita maksutavaksi:
-laskun, kun ostoksesi arvo ylittää 20 euroa tai
-erämaksun, kun ostoksesi arvo ylittää 70 euroa

ja on enintään 2 000 euroa. Maksutapa edellyttää suomalaista henkilötunnusta, vakituista, virallista kotiosoitetta Suomessa ja 20 vuoden ikää. Maksutapa on käytössä vain yksityishenkilöille. Oma luottokielto tai salatut tiedot estävät maksutavan käytön

Laskulla ostaminen onnistuu pelkän henkilötunnuksen avulla. Mikäli haluat toimituksen muuhun kuin kotiosoitteeseesi, sinua pyydetään tunnistautumaan verkkopankkitunnuksillasi pankin TUPAS-palvelussa: Tällöin voit hyödyntää vapaasti valittavaa toimitusosoitetta, oli se sitten pakettiautomaatti, kesämökki tai työpaikkasi. Luottotietosi tarkistetaan luottotietoyhtiöltä ja sen perusteella tehdään reaaliaikainen luottopäätös. Luottopäätöksen ja tarkistukset toteuttaa Lindorff Oy, eivätkä tiedot tallennu myyjän asiakastietorekisteriin. Henkilötietojasi käytetään ainoastaan luoton myöntämiseen.

Hyväksytyn luottopäätöksen ja ostotapahtuman jälkeen saat laskun toiveesi mukaisesti joko sähköpostitse tai paperilaskuna. Huomioithan, että lasku toimitetaan aikaisintaan n. kahden viikon kuluttua tilauksen toimittamisesta. Näin siksi, että saat aina ajantasaisen laskun, jossa on huomioitu myös mahdolliset palautukset. Lisätietoja mahdollisesta kielteisestä luottopäätöksestä voit tarvittaessa tiedustella Lindorffin asiakaspalvelusta.

Valitessasi laskuvaihtoehdon, saat ostoksellesi aina 14 päivää korotonta maksuaikaa. Jos päätät maksaa ostoksesi erissä, sinun tulee hyväksyä ostostasi koskeva erämaksusopimus Lindorff Invest Oy:n kanssa verkko-ostosta tehdessäsi, ja valita annetuista vaihtoehdoista itsellesi parhaiten sopiva maksuaikataulu. Hyödynnettävissäsi on ostoksen summasta riippuen vaihtoehtoja 3 – 24 erän välillä.

Maksuerät laskutetaan kuukausittain. Luoton kuukausimaksu kustakin erästä on 3 € ja erämaksun korko 15 %. Todellinen vuosikorko laskettuna 1 500 € luotolle tyypillisellä 12 kk maksuajalla luottokorko ja kuukausimaksut huomioiden on 23,1 %. Palvelu ei sido sinua pysyvään luottosuhteeseen. Mahdollisista maksuviivästyksistä peritään lainmukaisen kulut ja korot.

Voit tutustua
-lasku- ja erämaksupalvelun yleisiin luottoehtoihin ja
-vakiomuotoiseen eurooppalaiseen kuluttajatieto –lomakkeeseen
ja tallentaa ne itsellesi oston varmennuksen yhteydessä.

Palautusten käsittely
Mikäli palautat tuotteita, Lindorff hyvittää avointa luottoa automaattisesti saatuaan tiedon Maksuturvalta hyväksytystä palautuksesta. Mikäli kyseeseen tulee jo maksetun suorituksen palautus, sinun tulee toimittaa henkilö- ja tiliyhteystietosi kirjallisesti Lindorffin asiakaspalveluun.

Sähköpostitse: eramaksu@lindorff.fi, otsikolla Lindorff Invest Oy/suorituksen palautus
Postitse: Lindorff Oy/ Laskutusasiakaspalvelu, PL 20, 20101 Turku tai

Asiakaspalvelu laskuun ja erämaksuun liittyen
Verkkopalvelu: bill.lindorff.fi
Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin kello 8-20 ja lauantaisin kello 10-15 (hinta: normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu)
Sähköposti: eramaksu@lindorff.fi

Maksujenvälittäjän yhteystiedot:
Maksuturva Group Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Keilaranta 5
02150 ESPOO
Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00
Sähköposti: asiakaspalvelu(a)maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Lisäksi saat Maksuturva Group Oy:n maksuvahvistusviestin. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 10 päivän aikana. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla tai sähköpostilla asiakkaalle.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palauttaessasi tilausta, otamme palautuskuluina postimaksun, joka on jo maksettu tilausta tehdessä.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautusosoite:
AQVA Finland Oy
Palautukset
Haukilahdenkatu 4, 00550 Helsinki

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Facebook Twitter Instagram Pinterest Youtube